12 Aralık 2022 Pazartesi

Osmanlıca Hat Levha Rabia Hatun Olsamdı Ben

Osmanlıca Hat Levha Rabia Hatun Olsamdı Ben

Olsamdı ben semâ olsandı sen hevâ
Alsamdı ben seni dem dem nefes nefes
Olsamdı ben zamân olsandı sen mekân
Eflâki dolduran bir aşk olurdı bes
Râbia Hatun / Hattat: Necmeddin Okyay
Ben gökyüzü olsaydım sen hava.
Alsaydım ben seni dem dem, nefes nefes.
Ben zaman olsaydım sen mekan.
Gökleri dolduran bir aşk olurdu tamamen.
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
🎬 Youtube: https://bit.ly/3A6shw6 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Kanalımıza destek için abone olmanızı istirham ederim 
✔️ Videolarımıza beğeni yapmayı lütfen unutmayınız 
✔️ Videolarımıza kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı  #osmanlıca #OsmanlıTürkçesi #HatLevha #hatsanatı #OsmanlıDevleti #Şiir #Edebiyat #OsmanlıDevleti #CeliDivani #rika #celitalik #kitabe #gazel #Ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #rika #şair #Kelamıkibar #OsmanlıcaDersleri #RabiaHatun #NecmaddinOkyay #olsamdı #sema #sen #heva #alsam #dem #nefes #zaman #mekan #eflaki #aşk #bes 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...