14 Aralık 2022 Çarşamba

Osmanlıca Hat Levha Hamid Aytaç Yaşlar Döküb Geldim Sana

Osmanlıca Hat Levha Hamid Aytaç Yaşlar Döküb Geldim Sana

Yaşlar döküb geldim sana,
Boynum eğüb geldim sana,
Yedi deniz katre değil,
Avcum açub geldim sana.
Hattat: Hamid Aytaç
Yedi deniz bir araya gelse, aşk denizine göre bir katre bile olmaz 
ama ben sana avuçlarımı açıp geldim.
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
🎬 Youtube: https://bit.ly/3A6shw6 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Kanalımıza destek için abone olmanızı istirham ederim 
✔️ Videolarımıza beğeni yapmayı lütfen unutmayınız 
✔️ Videolarımıza kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı  #osmanlıca #OsmanlıTürkçesi #HatLevha #hatsanatı #OsmanlıDevleti #Şiir #Edebiyat #OsmanlıDevleti #CeliDivani #rika #celitalik #kitabe #gazel #Ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #rika #şair #Kelamıkibar #OsmanlıcaDersleri #HamidAytaç #yaş #döküp #geldim #sana #boyun #eyip #yedi #deniz #katre #değil #avuc #açıp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...