14 Aralık 2022 Çarşamba

Osmanlıca Hat Levha Mehmed Esat Paşa İhtiyarımla Acep

Osmanlıca Hat Levha Mehmed Esat Paşa İhtiyarımla Acep

İhtiyârımla acep ben hiç olur muydum tabîb, 
Ger bileydim âlemin bunca devâsız derdini
Tabîb Mehmed Esat Paşa / Hattat: Osman Özçay Hat Nev'i: Celi Sülüs H.1436/M.2014
Kendi isteğimle acaba ben hiç olur muydum tabip,
Eğer bilseydim insanların bunca devâsız derdi olduğunu?
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
🎬 Youtube: https://bit.ly/3A6shw6 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Kanalımıza destek için abone olmanızı istirham ederim 
✔️ Videolarımıza beğeni yapmayı lütfen unutmayınız 
✔️ Videolarımıza kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı  #osmanlıca #OsmanlıTürkçesi #HatLevha #hatsanatı #OsmanlıDevleti #Şiir #Edebiyat #OsmanlıDevleti #CeliDivani #rika #celitalik #kitabe #gazel #Ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #rika #şair #Kelamıkibar #OsmanlıcaDersleri #tabip #MehmedEsadPaşa #ihtiyar #acep #tabib #ger #bileydim #alem #bunca #devasız #dert  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...