26 Ocak 2024 Cuma

Allah'ım Beni Sevginle Rızıklandır. Hz. Muhammed S.A.V.

Osmanlıca Hat Hz Muhammed Allah'ım Beni Sevginle Rızıklandır

Allah'ım beni sevginle rızıklandır.

Hz. Muhammed S.A.V.  / Tirmizi, Daavat:73
*
Bismillahirrahmanirrahim
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
*
Allah'ım beni senin sevginle, 
Seni sevenlerin sevgisiyle ve 
Sana yaklaştıracak davranışların sevgisiyle rızıklandır.
Amin.

*
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Sayfamıza destek için abone olmanızı istirham ederim  
✔️ Kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı #Türkçe #Osmanlıca #öğreniyorum #Arapça #Farsça #derseri #OsmanlıTürkçesi #hatörneklleri #hat #hatlevha #hatsanatı #hattat #OsmanlıDevleti #Türkiye #şair #şiir #edebiyat #divan #Okuma #edebimetin #küfi #sülüs #nesih #talik #celidivani #divani #rika #celitalik #celisülüs #söz #gazel #ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #kelam #tezhip #müzehhip #minyatür #ottoman #language #Şuküfe #OsmanlıcaDersleri #عثمانليجه #BeytullahYILDIRIM #Bismillahirrahmanirrahim #Shorts #reels #keşfet #HzMuhammed #SAV #Allahım #CC #beni #sevginle #rızıklandır #hadis #hadisişerif #Tirmizi #daavat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...