15 Aralık 2023 Cuma

Surette Nazar Eyler İsen Sen İle Ben Var, Amma ki Hakikatte Ne Ben Var Ve Ne Sen Var. Ziya Paşa

Osmanlıca Hat Ziya Paşa Surette Nazar Eyler İsen Sen İle Ben Var

Sûrette nazar eyler isen sen ile ben var.
Ammâ ki hakikatte ne ben var ve ne sen var.

Ziya Paşa 
*
Bismillahirrahmanirrahim
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
*
İzah;
Sadece görünüşe baktığında sen beni görürsün.
Ama gerçekte ne ben varım ne de sen varsın.

Mealen;
Suret:Biçim, görünüş.
Nazar: Bakış
Hakikat: Gerçek
*
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Sayfamıza destek için abone olmanızı istirham ederim  
✔️ Kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı #Türkçe #Osmanlıca #öğreniyorum #Arapça #Farsça #derseri #OsmanlıTürkçesi #hatörneklleri #hat #hatlevha #hatsanatı #hattat #OsmanlıDevleti #Türkiye #şair #şiir #edebiyat #divan #Okuma #edebimetin #küfi #sülüs #nesih #talik #celidivani #divani #rika #celitalik #celisülüs #söz #gazel #ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #kelam #tezhip #müzehhip #minyatür #ottoman #language #Şuküfe #OsmanlıcaDersleri #عثمانليجه #BeytullahYILDIRIM #Bismillahirrahmanirrahim #Shorts #reels #keşfet #ZiyaPaşa #suret #nazar #eyle #ise #sen #ile #ben #var #hakikat #ne 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...