9 Aralık 2023 Cumartesi

Kainatın En Zengini Kim?

Osmanlıca Hat Levha Laedri Ya Rabbi

Yâ Rabbî!

La Erdi / Hz. Musa A.S. Kıssası
*
Bismillahirrahmanirrahim
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
*
Hz. Musa A.S. Kıssası
Kelimullahı olan Musa A.S.'a sormuş Cenabı Hak C.C.;
Ey Musa; Kainatın en zengini Kim?
Hiç tereddütsüz Musa Aleyhisselam buyurmuş ki;
"Benim Ya Rabbi"
Hak C.C.; Ya Musa nasıl sen zenginsin? Sen insansın? Sen bir çok şeyle kayıtlısın.
Ölümle mukayyetsin. Yemeyle içmeyle mukayyetsin. Sen nasıl yeryüzünün en zengini olabilirsin?
Neyle sen zenginsin? Nedir senin zenginliğin? Demiş; 
Musa A.S.; Ya Rabbi Sen varsın ya, benim Allahım var. 
Ben daraldım mı, bunaldım mı, sıkıştım mı, "Ya Rabbi" diyorum. Açılmayan kapı yok. Elhamdülillah. 
Sahibi Allah C.C. olan bir adamın sırtı yere gelir mi? 
İlla gelmez tabii ki. 
*
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Sayfamıza destek için abone olmanızı istirham ederim  
✔️ Kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı #Türkçe #Osmanlıca #öğreniyorum #Arapça #Farsça #derseri #OsmanlıTürkçesi #hatörneklleri #hat #hatlevha #hatsanatı #hattat #OsmanlıDevleti #Türkiye #şair #şiir #edebiyat #divan #Okuma #edebimetin #küfi #sülüs #nesih #talik #celidivani #divani #rika #celitalik #celisülüs #söz #gazel #ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #kelam #tezhip #müzehhip #minyatür #ottoman #language #Şuküfe #OsmanlıcaDersleri #عثمانليجه #BeytullahYILDIRIM #Bismillahirrahmanirrahim #Shorts #reels #keşfet #Laedri #kainatın #en #zengin #kim #ya #Rab #Allah #CC #HzMusa #Kıssa 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...