9 Kasım 2023 Perşembe

Rabbim Canımı Müslüman Olarak Al Ve Beni Salih Kimseler Arasına Kat. Kuran-ı Kerim, Yusuf Suresi, Ayet 101.

Osmanlıca Hat Levha Kur'an-ı Kerim Yusuf Suresi 101 Rabbim Canımı Müslüman Olarak Al ve Beni Salih Kimseler Arasına Kat

(Rabbim) canımı Müslüman olarak
al ve beni Salih kimseler
arasına kat !

Kur'an-ı Kerim / Yusuf Suresi / Ayet-i Kerime 101
*
Bismillahirrahmanirrahim
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
*
«Ey Rabbim! Mülkten bana (nasibimi)  verdin ve bana (rüyada görülen)  olayların
 yorumunu da öğrettin. Ey gökleri ve yeri yaratan! Sen dünyada da ahirette de 
benim sahibimsin. Beni müslüman olarak öldür ve beni sâlihler arasına kat!»  
Amin.
Yüce Rabbimiz, Allah C.C. bize dua etmeyi öğretiyor.
Azim olan Allahımız ne güzel ve doğru söyledi. 
*
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Sayfamıza destek için abone olmanızı istirham ederim  
✔️ Kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı #Türkçe #Osmanlıca #öğreniyorum #Arapça #Farsça #derseri #OsmanlıTürkçesi #hatörneklleri #hatlevha #hatsanatı #hattat #OsmanlıDevleti #Türkiye #şair #şiir #edebiyat #divan #Okuma #edebimetin #küfi #sülüs #nesih #talik #celidivani #divani #rika #celitalik #celisülüs #söz #gazel #ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #kelam #tezhip #müzehhip #minyatür #ottoman #language #Şuküfe #OsmanlıcaDersleri #عثمانليجه #BeytullahYILDIRIM #Bismillahirrahmanirrahim #keşfet #Shorts #reels #Kuran #KuranıKerim #Allah #CC #Yusuf #sure #Rabbim #canımı #Müslman #olarak #al #ve #beni #salih #kimseler #arasına #kat 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...