11 Temmuz 2023 Salı

Osmanlıca Hat Osmanlı Saray Bosna Vilayeti Bosna Hersek Srebrenitsa Katliamı Shorts

 Osmanlıca Hat Osmanlı Saray Bosna Vilayeti Bosna Hersek Srebrenitsa katliamı Shorts

Kanalımıza abone olmayı unutmayınız: https://bit.ly/3J4APJV

Saray Bosna
 
Bosna Hersek Srebrenitsa Katliamı. 11 Temmuz 1995.
8372 kardeşimiz Sırp Çetnikler tarafından katledildi.
UNUTMA! UNUTTURMA!
*
Bosna Milli Marşı

Allah'ın mavi arşına
Mabetlerden tekbirler yükseliyor
Bunlar benim ülkemin şarkılarıdır
Bütün ovalar, bütün dağlar bu şarkıları haykırıyor.

Kanlı toprak üzerine kurulmuş
Sevgili kız, haşin kız Bosna'm benim
İki gözüm gibi korurum seni
Çünkü ben senin oğlunum
Ben senin oğlunum

Orada, tuna'da altın tohum
Drina'da mavi şafak
Neretva'da güneş batar
Ovalarda yayılan Sava.

Kanlı toprak üzerine kurulmuş
Sevgili kız, haşin kız Bosna'm benim
İki gözüm gibi korurum seni
Çünkü ben senin oğlunum
Ben senin oğlunum

Eğer düşman senin sınırlarına
Şanlı atalarının hatıralarına dokunursa,
Bu dağlar, bu ovalar için canlarını verecek
Şehitlerin kanlarında boğulacaktır.

Kanlı toprak üzerine kurulmuş
Sevgili kız, haşin kız Bosna'm benim
İki gözüm gibi korurum seni
Çünkü ben senin oğlunum, ben seninim senin
Ben senin oğlunum
Ben senin oğlunum
Ben senin oğlunum
*
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
🎬 Youtube: https://bit.ly/3J4APJV
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Sayfamıza destek için abone olmanızı istirham ederim  
✔️ Kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı #Türkçe #Osmanlıca #öğreniyorum #Arapça #Farsça #derseri #OsmanlıTürkçesi #hatörneklleri #hatlevha #hatsanatı #hattat #OsmanlıDevleti #Türkiye #şair #şiir #edebiyat #divan #Okuma #edebimetin #küfi #sülüs #nesih #talik #celidivani #divani #rika #celitalik #celisülüs #söz #gazel #ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #kelam #tezhip #müzehhip #minyatür #ottoman #language #OsmanlıcaDersleri #عثمانليجه #SarayBosna #BosnaHersek #Bosna #hersek #Srebrenitsa #katliamı #avrupa #sırp #çetnik #Müslüman #unutma #unutmayacağız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...