10 Temmuz 2023 Pazartesi

Osmanlıca Hat Eşya Hafız Yaşar Bey İlginç İsimli Şarkı Oğlan Yaylı Osmanlıca Taş plak

Osmanlıca Hat Eşya Hafız Yaşar Bey İlginç İsimli Şarkı Oğlan Yaylı Osmanlıca Taş plak

Kanalımıza abone olmayı unutmayınız: https://bit.ly/3J4APJV

Kanto  Hafız Yaşar bey
Oğlan yaylı

Hafız Yaşar Bey / Oğlan yaylı kız vidalı  /  Osmanlıca taş plak
İlginç isimli şarkılar
İçte çeşmim harab oldu Oğlan yaylı kız vidalı
*
Oğlan Yaylı Kız Yaylı

Oğlan yaylı kız yaylı
Ben dayanamıyorum gayrı
Asker oldum gidiyom
Helalleşelim gayrı
Oğlan yaylı kız yaylı
Ben dayanamıyorum gayrı
Asker oldum gidiyom
Helalleşelim gayrı
Asker oldum gidiyom
Helalleşelim gayrı

Soğan biber sarımsak
Sarım sarım sarılsak
Ak gerdanın üstünde
Sarhoş olsak uyusak
Soğan biber sarımsak
Sarım sarım sarılsak
Ak gerdanın üstünde
Sarhoş olsak uyusak
Ak gerdanın üstünde
Sarhoş olsak uyusak

Oğlan döne döne kız döne
Gelin mi oldun yine
Gelin olduğun gece oynarsın döne döne
Oğlan döne döne kız döne
Gelin mi oldun yine
Gelin olduğun gece oynarsın döne döne
Ah gelin mi oldun yine
Gelin olduğun gece oynarsın döne döne

Kaynak: Anonim
Eser sahibi bilinmiyor
Mavilim Uyanda Gel adlı türkü ile söz ve müzik olarak benzer.
*
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
🎬 Youtube: https://bit.ly/3J4APJV
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Sayfamıza destek için abone olmanızı istirham ederim  
✔️ Kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı #Türkçe #Osmanlıca #öğreniyorum #Arapça #Farsça #derseri #OsmanlıTürkçesi #hatörneklleri #hatlevha #hatsanatı #hattat #OsmanlıDevleti #Türkiye #şair #şiir #edebiyat #divan #Okuma #edebimetin #küfi #sülüs #nesih #talik #celidivani #divani #rika #celitalik #celisülüs #söz #gazel #ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #kelam #tezhip #müzehhip #minyatür #ottoman #language #OsmanlıcaDersleri #عثمانليجه #eşya #HafızYaşarBey #plak #taşpak #şarkı #kanto #oğlan #yaylı #kız #vidalı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...