3 Ocak 2023 Salı

Osmanlıca Hat Levha Fuzuli Yâ Rab Bela-yı Aşk

Osmanlıca Hat Levha Fuzuli Yâ Rab Bela-yı Aşk

Yâ Rab belâ-yı 'aşk ile kıl âşinâ beni
Bir dem belâ-yı 'aşkdan itme cüdâ beni
Fuzûlî / Hattat: Davut Bektaş
Ey Rabbim aşk belası ile yakınlaştır beni, 
bir an bile aşk belasından ayrı koyma beni.

Mecnun, delilikten kurtulup manevi huzur bulsun diye, babası tarafından Kabe'ye götürülür. 
Ancak o Kabe'ye yüz sürerek aşkının artması yolunda dualar eder.
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
🎬 Youtube: https://bit.ly/3A6shw6 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Sayfamıza destek için abone olmanızı istirham ederim  
✔️ Kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı  #osmanlıca #OsmanlıTürkçesi #HatLevha #hatsanatı #OsmanlıDevleti #Şiir #Edebiyat #OsmanlıDevleti #CeliDivani #rika #celitalik #kitabe #gazel #Ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #rika #şair #Kelamıkibar #minyatür #OsmanlıcaDersleri #Fuzüli #ya #Rab #bela #aşk #kıl #aşina #bir #dem #itme #cüda #ben    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...