21 Eylül 2023 Perşembe

Şahı Nakşibendi Eller Yahşi Ben Yaman Herkes Buğday Ben Saman

Osmanlıca Hat Levha Şahı Nakşibendi Eller Yahşi Ben Yaman Herkes Buğday Ben Saman

Kanalımıza abone olmayı unutmayınız: https://bit.ly/3J4APJV

Eller yahşi ben yaman,
Herkes buğday ben saman.

Şah-ı Nakşibendî / Hattat: Ayşe Solak
*
Bismillahirrahmanirrahim
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
*
Vazgeç başkasında suç aramaktan
Sen kendine bak ta günahkârı gör.
Uzak dur herkeste hal taramaktan
Kendine, yaptığın günahları sor.

Sana ne âlemin suçu günahı
Kaç kez karşıladın suçsuz sabahı
Kendi nefsin sana günah dergâhı
Zihnini, günahın affı için yor.

Herkeste ararken bir günah, hata
Sû-i zan günahı etti ihata
Kendine gel binmeden tahta ata
Farkında mısın sen zaman geçiyor.

Ehl-i gaflet oldun uyan ey nefis
Tevbe kapısına dayan ey nefis
Kendini ölümsüz sayan ey nefis
Akranların teker teker göçüyor.

Mehmet Çiftci
*
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
🎬 Youtube: https://bit.ly/3J4APJV
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları 
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe 
✔️ Sayfamıza destek için abone olmanızı istirham ederim  
✔️ Kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız 
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı #Türkçe #Osmanlıca #öğreniyorum #Arapça #Farsça #derseri #OsmanlıTürkçesi #hatörneklleri #hatlevha #hatsanatı #hattat #OsmanlıDevleti #Türkiye #şair #şiir #edebiyat #divan #Okuma #edebimetin #küfi #sülüs #nesih #talik #celidivani #divani #rika #celitalik #celisülüs #söz #gazel #ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #kelam #tezhip #müzehhip #minyatür #ottoman #language #OsmanlıcaDersleri #عثمانليجه #BeytullahYILDIRIM #Bismillahirrahmanirrahim #ŞahıNakşibendi #AyşeSolak #eller #yahşi #men #yaman #herkes #buğday #ben #saman 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...