26 Ekim 2022 Çarşamba

Osmanlıca Hat Levha Necip Fazıl Kısakürek Vur Kazmayı Dağa Ferhat

 Osmanlıca Hat Levha Necip Fazıl Kısakürek Vur Kazmayı Dağa Ferhat

Vur kazmayı dağa Ferhat!
Çoğu gitti azı kaldı.
Şair: Necip Fâzıl Kısakürek r.a.
Hattat ketebe: Ferhat Kurlu
Şiir
Küçükken derdi ki, dadım:
Çoğu gitti, azı kaldı.
Büyüdüm, ihtiyarladım,
Çoğu gitti, azı kaldı.

Vur kazmayı dağa Ferhat
Çoğu gitti, azı kaldı.
Kişne kir at, kişne kir at
Çoğu gitti, azı kaldı.

Doğar bir gün benim günüm,
Çoğu gitti, azı kaldı.
Kırk gün, kırk gece düğünüm,
Çoğu gitti, azı kaldı.

Ektik, ektik, yetişecek,
Çoğu gitti, azı kaldı.
Bütün yollar bitişecek,
Çoğu gitti, azı kaldı.

Bir gün anlaşılır şiir;
Çoğu gitti, azı kaldı.
Ekmek gibi azizleşir,
Çoğu gitti, azı kaldı...
Necip Fâzıl Kısakürek
🌐 Osmanlıca Lisan-ı Osmani Beytullah YILDIRIM 
🎬 Youtube: https://bit.ly/3A6shw6 
✔️ Osmanlı Türkçesi Okumaları
✔️ Eskimez yazı, Kur'an elifbası alfabesi, Kadim Türkçe
✔️ Kanalımıza destek için abone olmanızı istirham ederim
✔️ Videolarımıza beğeni yapmayı lütfen unutmayınız 
✔️ Videolarımıza kıymetli yorum ve önerilerinizi lütfen yazınız 
✔️ Yeniliklerden haberdar olmak için bildirim zilini açmayı unutmayınız
✅ iletişim: osmanlicatr@gmail.com 
#Osmanlıcalisanı  #osmanlıca #OsmanlıTürkçesi #HatLevha #hatsanatı #OsmanlıDevleti #Şiir #Edebiyat #OsmanlıDevleti #CeliDivani #rika #celitalik #kitabe #gazel #Ketebe #kitabe #beyit #darbımesel #rika #şair #Kelamıkibar #OsmanlıcaDersleri #NecipFazılKısakürek #vur #ferhat 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...