1 Mayıs 2021 Cumartesi

Osmanlıca Elmalılı Hamdi Yazır Hak Dini Kur'an Dili Tefsir Kitabı Başındaki Dua

 Osmanlıca Elmalılı Hamdi Yazır Hak Dini Kur'an Dili Tefsir Kitabı Başındaki Dua

Bismillâhirrahmanirrahim
İlâhi hamdini sözüme sertac ettim, Zikrini kalbime mirac ettim, Kitabını kendime minhâc ettim.
Ben yoktum var ettin, varlığından haberdar ettin, Aşkınla gönlümü bîkarar ettin. İnayetine sığındım kapına geldim, hidayetine sığındım lütfuna geldim, kulluk edemedim affına geldim. Şaşırtma beni doğruyu
 söylet. Neşeni duyur, hakikatı öğret. Sen duyurmazsan ben duyamam, sen göstermezsen
ben göremem, sen bildirmezsen ben bilemem, sen söyletmezsen ben söyleyemem, sen istemezsen 
ben isteyemem, sen sevdirmezsen, ben sevdiremem. Sevdir bize hep sevdiklerini, yerdir bize hep 
yerdiklerini. Yâr et bize erdirdiklerini. Sevdin habibini, kâinata sevdirdin, sevdin de hilat-i risâleti 
giydirdin, makam-ı İbrahim'den makam-ı Mahmuda erdirdin. Server-i asfiya kıldın, Hatem-i enbiya kıldın, 
Muhammed Mustafa kıldın. Salât-ü selâm, tahiyyat-ü ikram, her türlü ihtiram Ona, Onun Al-ü 
Ashâb-u etbâına ya Râbb. Amin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...