7 Ağustos 2015 Cuma

Osmanlıca Dua

Osmanlıca Dua
Merhum Elmalı Hamdi Yazırın yazdığı hak dini kuran dili tefsirinin başında yaptığı dua.
Bismillahirrahmanirrahim
İlahi! hamdini sözüme sertaç ettim, zikrini kalbime mirac ettim, kitabını kendime minhac etim. 
Ben yoktum var ettin, varlığından haberdar ettin, aşkına gönlümü bi-karar ettin. İnanetine sığındım 
kapına geldim, Hidayetine sığındım lütfuna geldim, Kulluk edemedim afvına geldim. Şaşırtma beni doğruyu 
söylet. Neşeni duyur hakikatı öğret. Sen duyurmazsan ben duyamam, sen söyletmezsen ben söyleyemem, sen istemezsen
ben isteyemem, Sen sevdirmezsen ben sevdiremem. Sevdir bize hep sevdiklerini, yerdir bize hep 
yerdiklerini, Yar et bize erdirdiklerini. Sevdin habibini kâinata sevdirdin, Sevdin de hilat-i risaleti 
giydirdin Makam-ı İbrahim'den makam-ı Mahmuda erdirdin. Server-i asfiya kıldın, Hatem-i enbiya kıldın, 
Muhammed Mustafa kıldın. Salât-ü selam, tahiyyat-ü ikram, her türlü ihtiram ona, Onun bütün Al-ü 
Ashab-u ve etbaına ya Rab. Amin

...
.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazınız...